سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تبلت قلم دار سامسونگ چیست

 

تبلت قلم‌دار یکی از بهترین محصولات تولید شده اخیر شرکت سامسونگ است. این محصول از تکتولوژی‌های جدیدی برای برطرف کردن نیاز‌های برخی کاربران خاص استفاده کرده است. این مدل تبلت‌ها به علت ویژگی‌های خوب و جدیدی که دارند می‌توانند انتخاب‌های خوبی برای گرافیست‌ها، هنرمندان، طراحان و افراد علاقه‌مند به نقاشی دیجیتال و نقاشی‌های ماندالا باشد. تبلت قلم دار ویژگی‌های تبلت عادی را داشته اما با این تفاوت که یک قلم در کنار آن قرار دارد، این قلم سری نازک داشته که می‌توانید با استفاده از آن به نقاشی، رنگ آمیزی، طراحی بپردازید. خوبی‌های تبلت قلم‌دار سامسونگ بسیار زیاد است. در این مقاله می‌خواهیم شما را بیشتر و بیشتر با این پدیده جدید سامسونگ آشنا کنیم.


تبلت قلم‌دار سامسونگ از حساسیت بالایی برخوردار است چرا که باید نسبت سر قلم نازکی حساسیت داشته باشد تا بتواند آن را تشخیص داده و بتواند آنچه را که مخاطبش می‌خواهد کشیده و نمایش دهد. به همین دلیل حتما برای محافظت از این گونه تبلت‌ها از گارد و گلس با کیفیت مناسب استفاده کنید. همچنین می‌خواهیم به مزیت‌های این تبلت‌ها نسبت به تبلت‌های عادی بپردازیم تا شما را بیشتر با ویژگی‌های آن آشنا کنیم. هر چه بیشتر با ویژگی‌های این تبلت آشنا شوید متوجه می‌شوید که چه قدر کارآمد و جذاب است. با ما تا انتهای این مقاله هراه باشید.

 

تبلت قلم دار سامسونگ چیست

 

مزیت های تبلت قلم دار

از مهم‌ترین چیزهایی که باعث خرید تبلت‌های قلمدار برای شما می‌شود مزیت‌هایی است که یک تبلت دارد. باعث خرید شما خوبی‌هایی است که یک تبلت می‌تواند داشته باشد. در ادامه به برخی از مزیت‌های تبلت قلمدار سامسونگ می‌پردازیم.


نوشتن روی عکس و سند

یکی از برترین ویژگی‌های تبلت قلم‌دار در مواقعی است که نیاز پیدا کنید برای ویرایش عکس یا سندی با دست خط خود بر روی آن بنویسید. این کار بسیار لذت بخش است به طوریکه شما احساس می‌کنید به صورت دیجیتال دارید با دست خط خود چیزی را می‌نویسید، حتی می‌توانید روی اسناد امضا بزنید! یکی از پرکاربردترین چیزهایی که در رابطه با تبلت قلم‌دار در نمایندگی تعمیرات تبلت وجود دارد برای بلاگران و فعالان شبکه‌های اجتماعی می‌باشد. این افراد نیاز زیادی به ادیت عکس‌ها و اسناد دارند. برای همین پیشنهاد ویژه ما به این افراد استفاده از تبلت قلم‌دار است.

نوشتن روی عکس و سند یکی از ویژگی های تبلت قلمدار

جزوه برداری
از نیازهای دانش آموزان و دانشجویان جزوه نوشتن سرکلاس‌های درس است. برای جزوه نوشتن تبلت قلم‌دار یکی از بهترین انتخاب‌هاست. شما می‌توانید با تبلت قلم‌دار سامسونگ یک سند جدید باز کنید و درون آن هرچیزی که می‌خواهید را یادداشت کنید. به همین دلیل خرید تبلت قلم‌دار سامسونگ یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دانش آموزان و دانشجویان است. همچنین اگر درس شما دارای جزوه الکترونیکی از نوع سند باشد می‌توانید نکات مورد نیاز خود را روی آن سند یادداشت کنید.

 

تبلت قلم دار


نقاشی و رنگ آمیزی

یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید با تبلت قلمدار انجام دهید این است که می‌توانید نقاشی‌های زیبای موجود در تبلت‌تان را رنگ آمیزی کنید یا خودتان به کشیدن نقاشی‌های بسیار زیبا بپردازید. به همین طریق می‌توانید کارهای شاهکاری را با استفاده از تبلت قلم‌دار سامسونگ ایجاد کنید. نقاشی‌های ماندالا در بخش قلم این نوع تبلت‌ها قابل دسترسی هستند و می‌توانید با انتخاب طرح مورد علاقه خودتان به رنگ آمیزی نقاشی‌های زیبای ماندالای خود بپردازید. همینطور این ویژگی تبلت قلم‌دار می‌تواند باعث افزایش خلاقیت کودکانتان شود. انتخاب خوبی برای افزایش خلاقیت کودکان‌تان است.

مدل های مختلف تبلت قلم دار و خرید آن

تبلت‌های سامسونگ در انواع مختلفی در بازار در حال عرضه شدن هستند. اول از همه فرق تبلت قلم‌دار در اندازه صفحه آن‌هاست. نمایندگی تعمیرات تبلت در اندازه‌های مختلفی تبلت قلم‌دار عرضه می‌کند که می‌توانید با توجه به نیازتان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. همچنین تفاوت در رم و حافظه تبلت‌های قلمدار وجود دارد که با رم 4 و 8 اکنون در بازار قابل عرضه هستند و با توجه به نیاز یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. همچنین حافظه‌های متفاوتی نیز برای تبلت‌های قلم‌دار وجود دارد، حافظه‌های 64 و 128 در بازار موجود هستند. انتخاب یکی از این ویژگی‌ها وابسته به بودجه و نیاز شماست و با توجه به آن می‌توانید به خرید تب‌لت قلمدار سامسونگ بپردازید.